آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

توزیع کننده اسید سولفونیک مرغوب صنعتی

فهرست مطالب

اسید سولفونیک مرغوب یک ترکیب شیمیایی است که در ساخت مواد شوینده استفاده می شود و به عنوان یک ماده صنعتی دارای کیفیت های بالا و پایینی است، که توزیع کنندگان زیادی در این زمینه فعالیت دارند و اسید های مرغوب را به کارخانجات سازنده ی مواد شوینده می فرستند.

هرچه این اسید ها مرغوب تر باشند مواد شوینده بهتری تولید می شود و آسیب کمتری به افراد و محیط زیست وارد می کنند.

توزیع کننده اسید سولفونیک مرغوب صنعتی

مشخصات اسید سولفونیک مرغوب

مشخصات اسید سولفونیک مرغوب اسید سولفونیک یک ماده شیمیایی و در حالت مایع به رنگ قهوه ای روشن است که به صورت های صنعتی و آزمایشگاهی تولید می شود . ماده ای غیر فرار است که رطوبت را جذب می‌کند و اگر آن را در آب مخلوط کنیم بوی بسیار نامطبوعی می‌دهد و با سورفاکتانت های آنیونی و کاتیونی و آمفوتری سازگار است.

اسید سولفونیک یک ماده ارزان برای استفاده در صنایع شوینده های پودری و مایع است، که ویژگی های مختلفی دارد و توزیع اسید سولفونیک باید با مراقبت انجام شود. این ماده جزو ترکیبات ارگانوسولفور حساب می شوند که در ساختار مولکولی آن یک گروه آلی جایگزین یک گروه هیدروکسیل آن شده است. این ماده یک اسید بسیار قوی است که در صنایع کاربردهای زیادی دارد و بیشتر به شکل جامد وجود دارد. این ماده در حالت جامد رنگی ندارد و به خاطر این ویژگی به عنوان یک کاتالیزور محسوب می شود که در واکنش های آلی حساب می شود.

این ماده شیمیایی بدلیل اسیدیته بالایی که دارد، در آب به صورت محلول است و با زنجیره ی بلند یا کوتاه حل می شود و از کاربردهای آن می توان به بهبود شست و شوی پشم و ابریشم و همچنین چسبیدن محکم رنگ به پارچه نام برد. صابون هایی که حاوی اسید سولفونیک هستند کیفیت بالاتری دارند و باعث کف بیشتری می شوند.

در تولید سموم آفات نیز از این ماده استفاده می شود و در تولید رنگ های قابل شست و شو بسیار مؤثر است. این ماده شیمیایی خاصیت خورندگی دارد و در هنگام برخورد با بدن می تواند اسیب های جدی بر بدن وارد کرده و همچنین برای تنفس مشکل ایجاد کند و چشم ها را دچار سوزش و خارش کند.

عرضه بهترین اسید سولفونیک مرغوب

عرضه بهترین اسید سولفونیک مرغوب عرضه اسید سولفونیک در شرکت تجاری ما با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه انجام پذیر است و نیازمندان این محصول می توانند به صورت غیر حضوری از طریق سایت، سفارش خود را ثبت کنند و به مقدار مورد نیازشان در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

هدف شرکت تجاری ما رضایت مشتریان عزیز و صرفه جویی در وقت ان ها برای خرید کالایی مرغوب است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *