آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

بهترین قیمت اسید سولفونیک صادراتی

فهرست مطالب

بهترین قیمت اسید سولفونیک صادراتی بسته به نوسانات نرخ ارز، نوع بسته بندی و حجم خرید آن متغیر است اما شما با خرید مستقیم و عمده این محصول می توانید آن را با پرداخت هزینه کم تری تهیه نمایید. اسید سولفونیک مایعی قهوه‌ای رنگ است و در بسیاری از صنایع به عنوان ماده اولیه به کار می رود. اسید سولفونیک به صورت گسترده ای در سطح کشور تولید و توزیع می شود و شما می توانید به راحتی به این محصول دسترسی داشته باشید.

بهترین قیمت اسید سولفونیک صادراتی

کاربرد اسید سولفونیک در مواد شوینده

کاربرد اسید سولفونیک در مواد شوینده حجم وسیعی از اسید سولفونیک به دلیل خاصیت پاک کنندگی و چربی زدایی در تولید مواد شوینده مانند پودر های دستی و ماشینی، مایع ظرفشویی و…به کار می رود. اسید سولفونیک علاوه بر استفاده در صنعت تولید شوینده، برای تهیه محصولات دیگری هم به کار می رود.

این محصولات عبارت اند از:

  • تولید پارچه: اسید سولفونیک در تهیه پارچه کاربرد گسترده ای دارد، از این محصول برای تثبیت رنگ پارچه استفاده می کنند تا در صورت شستن رنگ آن از بین نرود.
  • تولید رنگ: در اغلب رنگ های قابل شست و شو از اسید سولفونیک استفاده می شود.
  • تولید دارو: مشتقات اسید سولفونیک به عنوان آنتی بیوتیک های مؤثر در تولید دارو به کار می روند.
  • تولید صابون: این محصول به عنوان ماده ای کف زا برای تهیه صابون های جامد و مایع مورد استفاده قرار می گیرد.

اسید سولفونیک باید در ظروف مخصوص و شرایط محیطی مناسب نگهداری شود، همچنین هنگام استفاده از آن نکات ایمنی را رعایت نمایید تا بتوانید بدون هیچ گونه آسیب و صدمه ای بهترین میزان بهره وری را از آن به دست بیاورید.

فروش انواع اسید سولفونیک صادراتی

فروش انواع اسید سولفونیک صادراتی فروش اسید سولفونیک صادراتی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای آن با استقبال زیادی از سوی مردم همراه شده است، این محصول علاوه بر بازار های داخلی در بازار های جهانی نیز عرضه می شود.

چنان چه شما هم قصد خرید این محصول را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع نمونه های این محصول سفارش خود را ثبت کنید.

خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بدون پرداخت هزینه های اضافی و جانبی در حمل و نقل محصول دلخواه خود را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

همچنین در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید، همکاران ما خدمات لازم جهت خرید بهتر و دقیق مصرف کننده را فراهم نموده و تمامی محصولات این مجموعه را به نحو احسنت به مشتریان گرامی معرفی می نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *