آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

قیمت اسید سولفونیک لابسا درجه یک صادراتی

فهرست مطالب

حتما تاکنون اسم اسید سولفونیک را شنیده اید. اسید سولفونیک محصولی است که کاربرد عمده آن صنعتی و آزمایشگاهی می باشد. این محصول معمولا به دو شکل مایع و پودر تولید می شود. اسید سولفونیک لابسا از خاصیت چسبندگی بالایی برخوردار بوده و به راحتی در آب حل قابل حل می باشد. صنایع مختلف از این ماده به منظور تولید انواع رنگهای صنعتی، مواد شوینده مختلف، ساخت انواع دارو و … استفاده می کنند. از ویژگی های دیگر این اسید فرار بودن و قابلیت اشتعال آن را می توان ذکر کرد. اسید سولفونیک لابسا از محصولات صادراتی کشور به شمار می رود. نحوه خرید و فروش و همچنین قیمت اسید سولفونیک لابسا صادراتی را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

قیمت اسید سولفونیک لابسا درجه یک صادراتی

نمایندگی خرید اسید سولفونیک لابسا فله ای

نمایندگی خرید اسید سولفونیک لابسا فله ایاسید سولفونیک ساختاری شیمیایی دارد و توسط شرکت های مختلف در داخل و خارج از کشور تولید می شود. این محصول به شکل فله ای و بسته بندی در بازار عرضه می شود. بسته بندی های اسید لابسا دارای اندازه های بوده و خریداران این محصول برحسب نیاز خود می توانند سولفونیک اسید را خریداری کنند.

با توجه به کاربردهای فراوان اسید سولفونیک لابسا در صنایع متعدد خرید و فروش این ماده شیمیایی اغلب به صورت عمده انجام می گیرد.

در نمایندگی اسید سولفونیک قیمت خرید عمده این فرآورده پرمصرف ارزان بوده اما برخی از سایت های عرضه کننده سولفونیک اسید نیز این محصول را به قیمت منصفانه ای به مشتریان خود ارائه می دهند.

فروش سفارشی اسید سولفونیک لابسا به صورت فله ای و بسته بندی در این سایت به قیمت درب کارخانه همه روزه انجام می شود. در صورت تمایل به خرید این ماده فقط کافیست با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط حاصل نمایید.

قیمت روز پودر سولفونیک اسید صنعتی

قیمت روز پودر سولفونیک اسید صنعتیقیمت سولفونیک اسید صنعتی به چه عواملی بستگی دارد؟

حتما شما هم قبل از اینکه برای خرید اسید سولفونیک اقدام کنید ابتدا در مورد قیمت این محصول تحقیق می کنید و می خواهید بدانید که این ماده کاربردی با چه قیمتی در بازار بفروش می رسد تا در صورت ارزان بودن این نوع از اسید را عمده تهیه کنید.

همانطور که اطلاع دارید اسید سولفونیک صنعتی در دو نوع پودری و مایع تولید می شود. استقبال خریداران از نمونه های پودری این محصول بیشتر از نوع مایع آن بوده چرا که و حمل و جابجایی آن نیز راحت تر می باشد.

به طور متوسط قیمت پودر سولفونیک اسید صنعتی کمی گرانتر از اسیدهای مایع بوده و کیفیت آن نیز به مراتب بیشتر است.

عوامل گوناگونی در قیمت نهایی فروش سولفونیک اسید اثر گذار هستند که از جمله آنها می توان به کیفیت تولید، شیوه عرضه، برند محصول و نحوه بسته بندی آن اشاره داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *